玄燊 玄燊準 玄燊師傅 玄燊高登

由於自己係一個好鍾意算命,由細到大都對玄學有興趣嘅人,尤其係每一年睇新年嘅時候,見到電視機上面有好多師傅,講自己每一年嘅生肖運程,都會覺得好準,好神奇.

 

自己家族都係一個好迷信嘅家族,尤其自己母親係一個超級迷信嘅人,基本上民間所有算命嘅項目,佢都有算命過,例如鐵板神數,紫微斗數,八字易經,塔羅風水,玄學,七政四餘,天星算命.

 

喺我細個嗰陣,阿姨推介過一個鐵板神數嘅師傅,叫董慕節,話佢好準,算鐵板神數算咩都好準.

 

當時啲人都叫佢做董半仙,原因係鐵板神數算嘅時候係成世,所以好多名人都會搵佢算, 例如黃霑,蔡瀾, 黃玉郎嗰啲, 都有搵過佢算.

 

不過當我想搵佢算嘅時候,呢位先生已經仙遊左, 我只可以喺網上面睇返佢嘅事蹟,新聞.

 

自己係求知慾極強嘅人,每當身邊有同事,推介一啲算命嘅師傅,我都會上去試下,不過總括我自己嘅經驗,我個人認為(只係個人立場),我覺得紫微斗數,八字,都經驗上係比較準的. 因為呢兩種算命個師傅都要我出生年月日.

 

自己嘅經驗話俾各位姊妹知,占卜,塔羅牌,奇門遁甲,呢啲唔使出生年月日嘅算命,都係冇咁準嘅. 原因我自己嘅經驗, 同埋阿媽所講,只要人哋知你嘅出生年月日,就可以知你好多嘢. 係真係嘅.

 

之前有試過,喺網上一個叫做天XX下嘅網站度算命(要畀錢), 都試過幾準, 講得出我阿媽係點嘅人,同埋我先生嘅生肖. 然後我同同事講呢個網幾準, 佢就話算命唔好信網上面嗰啲,因為都係程式算命. 後來我喺網上搵算命嘅資料, 睇到個廣告玄X師傅.

 

佢嗰種算命係好似鐵板神數咁,不過係算八字,畀錢之後等一排,就會電郵一份命書畀我.

 

當時我個仔有皮膚病,我問佢可唔可以,算埋我個仔嘅嘢,又唔收多一份錢呢?

 

佢話份命書本身會算埋仔女,所以唔使額外收錢.

 

嗰陣畀咗千五蚊,都等咗幾耐下,好似都成差唔多大半個月先至收到佢份命書, 都算幾貴, 不過如果算命呢啲嘢, 係準嘅話, 多多錢我都肯畀. 如果唔準嘅話, 一蚊我都唔想畀, 哈哈.

 

收到份命書之後,我就唔分享咁多入面嘅內容啦, 姊妹如果想算嘅話就自己上網搵呢位師傅, 大概都係十頁紙,講下你啲成世人係點,家人,感情,事業,健康,批曬成世.

 

不過我等緊嗰陣, 上網搵過呢位玄燊師傅嘅資料, 睇下佢準唔準都好, 後尾收到份明命書之後, 自己嘅嘢就都ok準, 不過不失咁. 不過去到子女果頁, 我就嚇親...

 

入面講我有兩個仔女, 一仔一女, 而且好容易會有皮膚腸胃嗰啲疾病, 當時我冇講過我個仔有皮膚病, 但佢份嘢入面就算到出嚟, 仲話我個仔過咗5歲就會冇事(希望係咁啦).

 

後尾我問呢位師傅,你係點睇我個仔會有皮膚病,佢話係我個仔上世嘅問題,但係去到今世好快會冇事. 我問佢有冇方法解救, 事關佢而家啲皮膚蔓延到成身都係, 紅色一達一達, 睇咗好耐醫生都冇幫助.

 

佢話只需要畀多一份占卜嘅錢, 會睇下有冇得醫. 唔使再買多份仔仔嘅命書. 後尾佢叫我去屋企嘅東南方搵醫生, 咁啱我自己住喺九龍西, 東南方都幾大下. 佢話要去到港島嗰邊搵醫生, 後尾喺筲箕灣嗰邊搵到一個醫生叫楊x南, 真係好似神仙下凡咁, 仔仔嘅皮膚病越嚟越好.

 

所以有時都唔知係咪緣份, 個天要我睇到個廣告, 之後先至引起咁多嘅算命, 搵醫生嘅經歷. 以上嘅經歷大家可以pm我, 算命個師傅大家就自己搵啦,以免導人迷信, 皮膚科個醫生大家可以pm我,我會推薦畀大家的.

玄燊高登 玄燊準唔準 玄燊師傅 玄燊師傅準唔準 玄燊命理玄燊高登 玄燊準唔準 玄燊師傅 玄燊師傅準唔準 玄燊命理玄燊高登 玄燊準唔準 玄燊師傅 玄燊師傅準唔準 玄燊命理玄燊高登 玄燊準唔準 玄燊師傅 玄燊師傅準唔準 玄燊命理玄燊高登 玄燊準唔準 玄燊師傅 玄燊師傅準唔準 玄燊命理玄燊高登 玄燊準唔準 玄燊師傅 玄燊師傅準唔準 玄燊命理

 

arrow
arrow

    GO小姐的美容美妝 發表在 痞客邦 留言(8) 人氣()